Noutati in primavara lui 2009

Ce mai faceti, voi, cei care imi cititi blogul?

Eu nu v-am scris din motive bine intemeiate, am implinit 20 de ani, am trecut prin sesiune cu bine, am inceput sa ma integrez in colectivul de la facultate, am si citit in ultimul timp ...

Dar am si alte noutati ...


Sunt doi "Oameni Frumosi" (dupa cum spune Dan Puric in "Despre Omul Frumos") in orasul in care am ales sa traim. Sunt doi oameni tineri, sot si sotie, pe care Dumnezeu i-a adus impreuna in acelasi punct, Marengo Interior Design, care isi fac treaba in fiecare zi din pasiune si devotament pentru sufletele oamenilor ...

... pentru ca nu mai avem timpul pe care il aveam candva, pentru ca nu mai avem rabdarea pe care o aveam candva si nici vremea sa invatam modalitati de amenajare a spatiului in care ne desfasuram activitatile.

Cei doi oameni despre care va vorbeam realizeaza amenjari ce devin Casele Noastre!

Trebuie sa va spun ca cei doi m-au invatat ca a trai in caminul tau este o arta, o arta deseori uitata, chiar neglijata. Preocuparea pentru lucruri cotidiene ne indeparteaza de o atitudine sanatoasa si de organizarea unei locuinte comode. Ei doi, prin Marengo Interior Design, mi-au demonstrat prin proiectele pe care le-au realizat deja, ca imaginea fiecarei persoane reiese din modul in care organizam detaliile si accesoriile locuintelor noastre.

Prin urmare, ei se afla in fata unei mari provocari, nu vand pur si simplu servicii si produse. Ei incearca sa inteleaga fiecare personalitate in parte, indeplinind cu adevarat cererile si dorintele: 24 din 24 de ore ei se afla in cautarea imaginatiei.

Marengo Interior Design are succes datorita unui principiu: fiecare casa reprezinta un exemplu de stil al carui rezultat este suma confortului si a relaxarii unei familii sau a unui individ.

Am observat in revistele si emisiunile de specialitate ca tendinta actuala este de a opta pentru un tip de ambient care sa permita orice capriciu. Cei de la
Marengo Interior Design
realizeaza prin culori si texturi noi amenajari
unice ...


Da! Ne spunem in fiecare clipa ca nu toti traim la fel, nu toti ne putem exprima sentimentele. Marengo Interior Design are sarcina de a decide ordinea prioritatilor, de a valorifica anumite corpuri din incaperi si astfel creeaza un dialog armonios al amenajarii, adaptat celor mai variate necesitati ...

Revenind la cartea lui Dan Puric, va spun ca cei doi soti au suflete de romani autohtoni, care au ales sa traiasca in Constanta, daruind si celorlalti din
pasiunea si credinta cu care isi incep si incheie fiecare zi.